27 Mart 2014 Perşembe

Clash of Clans Her Koy Binasına Özel Savunma (Güncellendi)

Merhaba arkadaşlar, bu yazımda sizlere Clash of Clans'da her seviye köy binasına göre özel savunma şekillerini göstereceğim. Bir önceki savunma taktikleri yazıma buradan ulaşabilirsiniz.


Tamamen ÜCRETSİZ YEŞİL TAŞ satın alma rehberi için tıklayın!!!

Köy binası 4 den öncekileri vermeyi düşünmüyorum çünkü zaten o seviyeleri atlamak kolay ayrıca öyle savunulacak bir yanıda yok. Eğer sizde bir şeyler paylaşmak isterseniz lütfen aşağıda ki yorum bölümünü kullanın.

Bütün düzenler güncellendi.

Klan Savaşı Köy Düzenleri İçin  Tıklayın


KÖY BİNASI 4

Bu seviyede;
-- 2 Okçu Kulesi
-- 1 Havan
-- 2 Top
-- 1 Hava Savunması
-- 2'şer Bomba ve Hava Mayınımız var. Havan en ortada durarak bütün köyü savunma imkanı sunuyor. Onu simetrik olarak yerleştirilen Okçu Kuleleri ve Toplar koruyor. Ayrıca her Kaynak Deposunun etrafı duvarlarla örülü. Bu sayede hepsine birden ulaşmaları neredeyse imkansız oluyor.



KÖY BİNASI 5


Bu seviyede; 
-- 1 Sihirbaz Kulesi
-- 3 Okçu Kulesi
-- 1 Havan
-- 3 Top
-- 1 Hava Savunması
2 şer tanede Yaylı Tuzak, Bomba ve Hava Mayınımız oluyor. Gördüğünüz gibi havan en ortada neredeyse bütün sistemi kaplayacak şekilde, onun ulaşamadığı yerde de Sihirbaz kulesi duruyor. Alt tarafı Hava Savunması kulesi korurken üst taraflarıda Hava Mayınları koruyor. Klan kalemizde doluysa bu savunmayı aşmak bu seviyede biraz zordur :)



KÖY BİNASI 6

Bu seviyede;
-- 2 Sihirbaz Kulesi
-- 3 Okçu Kulesi
-- 2 Havan
-- 3 Top
-- 1 Hava Savunması
-- 1 Hava Patlatıcı
-- 2 Yaylı Tuzak
-- 4 Bomba
-- 2 Hava Mayını
-- 1 tanede Büyük Bombamız var.

Köyün ortasında bulunan Köy Binası ve etrafında ki simetrik dağılan savunma binaları köyü saldıranlara karşı simetrik bir şekilde koruyor. Depoların hepsini ortaya koymadık, bu sayede bir kerede ortaya saldıran Dev-Goblin ordusuna karşı büyük bir önlem almış olduk. Klan Kalesinin ortada olması eğer iyi bir klanınız varsa çok işinize yarayacak. Klan kaleniz sürekli dolu değilse Klan Kalesi yerine Havan topunu koyabilirsiniz.


KÖY BİNASI 7


Bu seviyede;
-- 2 Sihirbaz Kulesi
-- 4 Okçu Kulesi
-- 3 Havan
-- 5 Top
-- 2 Hava Savunması
-- 2 Tesla Kulesi
-- 1 Hava Patlatıcı
-- 4 Yaylı Tuzak
-- 6 Bomba
-- 2 Hava Mayını
-- 1 Güdümlü Hava Mayını
-- 2 Tanede Büyük Bombamız var

Bu düzenimizde her zamanki gibi Köy Binasını ortaya koymayı tercih ettik.Köy Binası 7 de hava saldırılarının önemi arttığı için Hava Savunmaları merkeze yerleştirildi. Büyücü Kuleleri ve Havanlar köyün tamamına erişebilsin diye gene merkeze yerleştirildi. İsteyen olursa Depoları Havanlar ile yer değiştirebilir. Bu sayede çok dışarıda kalan Depolarınız daha da güvende olacak.

Köy Binası 7 den devam edelim, bu düzenimiz Labirent olarak geçiyor ve gördüğünüz gibi düşman birliklerini sürekli hareket halinde tutmaya yarıyor. Sürekli tuzaklara çeken açıklıkları sayesinde düşmanınızı deli edeceksiniz. İç tarafa yerleştirilen Depolar ise iyi bir korunma sağlıyor. Her zamanki gibi Klan Binası orta tarafta yerini alıyor, klanınızdan yeterinde yardım alamıyorsanız yerine Kara İksir deposunu koyabilirsiniz. 

KÖY BİNASI 8 

Bu seviyede;
-- 3 Sihirbaz Kulesi
-- 5 Okçu Kulesi
-- 4 Havan
-- 5 Top
-- 3 Hava Savunması
-- 1 Hava Patlatıcı
-- 3 Tesla Kulesi
-- 6 Yaylı Tuzak
-- 6 Bomba
-- 4 Hava Mayını
-- 2 Güdümlü Hava Mayını
-- 2 İskelet Tuzağı
-- 3 Büyük Bombamız var.
Çiçek ekmeği andıran bu köy düzenimizin en büyük amacı hem kupanızı hemde depolarınızı korumak. Hem kenarlara hemde iç tarafa eklenen depolarınız her bölümde Büyücü Kuleleri, Okçu Kuleleri ve Toplar ile korunuyor. İç tarafa yerleştirilmiş Havanlar ise köyün tamamına ulaşabiliyor. Klan Kalesi eğer sürekli dolu ise iç tarafta kalması çok daha etkilidir. Barbar Kral'ın yüksek sağlık puanı sayesinde uzun bir süre düşmanı oyalayacak kapasitesi var. Köy Binasını koruyan Tesla ve Büyük Bombalar ise Klan Kalesi tarafından saldırmayan düşmanlarınız için korkulu anlar yaşatacak.

Köy Binası 8 için daha fazla köy düzenine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Bir önceki Köy Binası 8 düzenine göre daha çok binayı duvarların içinde barındıran bu düzenimizde de simetrik savunma baş rol oynuyor. Depoların köyün iç taraflarına yerleştirilmiş olması ve birbirinden ayrı olması Goblin-Dev ordularının zayıf kalmasını sağlıyor. Hava saldırısına biraz açık kalan köy düzeninde istenirse Hava Savunmaları biraz daha iç tarafa alınabilir.

KÖY BİNASI 9 

Bu seviyede;
-- 4 Sihirbaz Kulesi
-- 6 Okçu Kulesi
-- 3 Havan
-- 5 Top
-- 4 Hava Savunması
-- 2 Hava Patlatıcı
-- 4 Tesla Kulesi
-- 2 X-Yayı
-- 6 Yaylı Tuzak
-- 6 Bomba
-- 4 Hava Mayını
-- 4 Güdümlü Hava Mayını
-- 2 İskelet Tuzağı
-- 4 Büyük Bombamız var.
Köy binası 9'a gelince işler ciddi anlamda kızışıyor.  Bu düzenimiz hem savunma hem de kaynak koruma odakli bir sistem görüyoruz. Bütün birimler simetrik olarak dizilmiş. Bu köy düzeninde Köy Binasını yıkmaları neredeyse imkansız. Domuz Binicilerine karşı yan yana yerleştirilmiş Büyük Bombalar sayesinde tek seferde bütün Domuz Binicilerini öldürebilirsiniz. Okçu Kraliçe savunmada büyük bir rol oynuyor fakat bu düzende kenarda bırakıldı, istenirse iç taraflara yerleştirilebilir.

Daha fazla Köy Binası 9 düzeni için buraya tıklayın.
         
BONUS ARKHAM STYLEEE!!!!

KÖY BİNASI 10

Bu seviyede; 
4 Sihirbaz Kulesi
7 Okçu Kulesi
3 Havan
6 Top
4 Hava Savunması
4 Tesla Kulesi
3 X-Topu
2 Cehennem Kulesi
6 Yaylı Tuzak
6 Bomba
5 Hava Mayını
5 Güdümlü Hava Mayını
5 tanede Büyük Bombamız vardır.

Artık köy binası son seviyeye geldiğinde, savaşlarda bir o kadar zorlaşıyor. Bir taraftan Cehennem Kulesi, bir taraftan X-Topları... Fakat ne bu kuleler, ne de diğerleri güçlü bir köy düzeni olmadan hiç bir işe yaramazlar. Bu savunmamız tamamen Köy Binasını koruma üzerine kurulu. Ortada simetrik olarak yerleştirilmiş Cehennem Kuleleri, onların yanında X-Topları ve Okçu Kraliçe ve hemen yanında Barbar Kral. (Kara iksir önemli olduğu için içeri aldım isterseniz Barbar Kral ile yer değiştirebilirsiniz.)  Köy 5 bölüme ayrılmış. Her bölüm 2 tane depo ve büyücü kulesi içeriyor. Onları hemen arkadan koruyan havan topları ve savunmaya destek sağlayan diğer kuleleri ile tam bir cehennem!!!
Sıradaki köy dizilimini tamamen farm yapanlar için hazırladım. Köy Binasını dışarı aldığımız bu sistemde Depolar bir öncekine göre daha içeride ve korunaklı. Ortadaki depolarımızı 4 bir tarafa koyduğumuz büyücü kuleleri en ortayı ise klandan aldığımız destek koruyor. Bu sistem köy binası 10 a yeni geçmiş arkadaşlarımız için hazırlandı.



Her türlü öneri, soru ve şikayetiniz için lütfen aşağıdaki yorum bölümünü kullanın.

395 yorum:

  1. kardeş iyi anlatmışsın valla oyuna yeni başlayanlar için ideal olmuş, umarım aksatmadan devam edersin yazılarına 9918

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzel başarılı 9918. kardeşim :D

      Sil
    2. Abi bu 5. Ve 6. Seviye köylerde kaç tane duvar var yazarmısın

      Sil
    3. Bende bilmiyorum dostum ama tam yetiyor.

      Sil
    4. 5.seviyede 100 adet 6.sevviyede 125 adet 7.seviyede 175 adet duvar vardr..

      Sil
    5. Bilgilendirme için teşekkürler.

      Sil
    6. abi hersey iyide cok cesıt koysan mesala ole daha ıyı olur mesala 8 e 2 tane koymussun bence cı 7 cesıt 8 cesıt olsa vaz gecılmeyen bı sıte olursun abı

      Sil
    7. Vazgeçilmez olmak için elimden geleni yapıyorum, bu koyduklarım şuan da bildiklerim arasında en iyileri

      Sil
    8. Şuan kristal 2 deyim köy binam 7. Seviye taktiklerden hangisini yaparsam kupa kaybetmem

      Sil
    9. Kristal senin seviyen için çok yüksek bence düşürmelisin. Köy binası içeride olanları tercih et.

      Sil
  2. Acaba 4. Seviye koy binası yokmu

    YanıtlaSil
  3. http://www.razorgamingtr.com/2014/02/clash-of-clans-savunma-taktikleri-genis.html kardeşim ben o adrese yorum yapan kişiyim. Yine burada da çok başarılı bir yazı yazmışsın. Devam et lütfen Köy binası 9 ve 10 u da eklersen çok güzel olur. çünkü gelişiyorum bana dizilim lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her iki yorumunuz için de çok teşekkürler, yorum atarken isminizi de yazarsanız daha güzel olur :)

      Sil
    2. Ayrıca 9 ve 10 için ayrı bir yazı yazacağım.

      Sil
  4. Kardeş ben yeni başladım oyuna bilgilerin ve tecrübelerin sayesinde tecrübeleniyoruz çok sağol oyun zevkli hale geliyor teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sizin yorumlarınız sayesinde de yazma hevesim geliyor :)

      Sil
  5. Bedirhan : acaba köy binasını geliştirmeden önce birşeyler daha yapılmalımıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim önerim öncelikle birçok savunma kulesinin mümkün olan son seviyeye çıkartılmasıdir. Tabi kendinizi hepsini son seviye yapıcam diye zorlamayın çok zaman kaybı olur. Bunun dışında mumkunse bütün duvarlar 6. Seviye olmalı tabi daha yüksek yapabiliyorsunuz yapın. Kendi ordu stilinize görede kullandığınız Birimler son seviye olmalı.

      Sil
  6. Gayet güzel ve kullanışlı dizilimler. hatta köy binası 7 deki savunmayı kendime uygulicam :) teşekkürler eline sağlık

    YanıtlaSil
  7. Cok tsk kardesim emegine saglik o kadar aradm taradm senin kadar güzel ve basarili çalisip anlatan adam görmedim...

    YanıtlaSil
  8. DECCAL 8 Seviye köy binasını kendime yaptım klan savaşlarında işe yarayıp yaramadığını sizler ile paylaşıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşımını sabırsızlıkla bekliyorum!

      Sil
  9. Kardeş, köy 6 için çok teşekkürler, aynısını yaptım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin olun ise yarayacak başarılar !

      Sil
    2. Bencede, çok iyi bir düzen, köy 7ye geciyorum, biraz gec yaptım duzenı ama olsun.

      Sil
  10. Süper olmuş çok saol :-)

    YanıtlaSil
  11. 6. Seviye koy duzenini aksam yaptim yaklasik 24 saatten fazla oldu kalkanim yok tek bir kisi bile saldirmaya cesaret edemedi tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
    2. Bende uzun suredir kullaniyorum fakat kaynaklarim cok oldugu icin saldiriyolar ama sadece konicivalar kazaniyo :)

      Sil
  12. Sizin sayenizde ben ve benim gibi bircok kisi tecrubeleniyor sizin gibi genis ve profosyonelce anlatan ben birisi gormedim ellerinize saglik cok cok tesekkurler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkürler :)

      Sil
    2. 7. Seviye köy binasının ilk resminde küçük bombaları nereye koyacağız

      Sil
    3. İstediğiniz yere :)

      Sil
  13. 5,ci seviye binayı dışarda bırakabilirmiyiz tşklr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide neden olmasın istediğiniz gibi şekilledirin hatta daha iyiyse yazmaktan çekinmeyin

      Sil
  14. Çok işime yaradı kardeşim sağol yeni başlayanları için 1 numara

    YanıtlaSil
  15. çok iyi savunmalar köy binası 6 dakini kendime uyguladım bakalım ne olacak

    YanıtlaSil
  16. Abicim çok iyi olmuş bişi sorucam köy binası 6.lvlde o kadar duvar veriyolarmı acaba. Bu tam dimi sayılar herşeyiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etmeyin resimde ki gibi tam olarak yaparsanız eksiksiz olacaktır.

      Sil
    2. adamsın artık bi tugay fanım

      Sil
  17. cok tesekkur ederim 6. seviye koy binasi icin ama izgara yontemi gibi bisi yokmuydu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediginiz yöntemi bilmiyorum açıklanabilir misiniz bende yazıya ekleyeyim :)

      Sil
    2. ızgara yöntemimi :D

      Sil
  18. Bravo kardes uyguladım kendi köyüme,eline sağlık..

    YanıtlaSil
  19. Ali: Bende 10 ve 11 koy binasini bekliyorim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum 9 ve 10 diyecektin sanırım 11 daha çıkmadı :) Bugün yarın 9 ve 10 da yayınlanacak.

      Sil
  20. saol 8.seviye koy binisindaki 2. sekli kullanıyorum. saldırılarda en fazla 50 bin gidiyor saolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Depo seviyelerini ve oyuna girme sıklığınizi artırarak giden madeni azaltabilirsiniz :)

      Sil
  21. Cok teşekkürler 7. Ve 6. Seviyeleri kendim yaptim guzel olacağına inanıyorum

    YanıtlaSil
  22. oyuna 2 gün oldu başlayalı arkadaş seni tavsiye etti bende aynısını yaptım :D geliştirdikçede aynısını yapıcam çok sağolasın eline sağlık

    YanıtlaSil
  23. Gercekten cok tesekkurler.Isime bayagi yaradi.

    YanıtlaSil
  24. @Adsız, @Adsız. @Alp

    Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  25. yazmıs oldugun köy düzenlerı ıle bırebır gıdıyorum ellerıne saglık gerçekten basarılı denedım ve bırlığınde senınle omuz omuza savaşmaya geldım SUHA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birliğimize hoş geldin! Emin olun bu stiller bize çok savaş kazandıracak.

      Sil
  26. yeni başladım sayılır oyuna bol para ve iksir nasıl kazanırım acaba isimim osman

    YanıtlaSil
  27. Merhaba,
    Benim köy binası 10.seviye oyuna ara vermiştim şimdi tekrar başlıyorum. Eğer varsa elinde atabilirmisin veya yaptıyasan linkini verebilirmisin. Kolay Gelsin..

    YanıtlaSil
  28. 4. sevıye klan savasları ıcın cok zararlı bence

    YanıtlaSil
  29. altin ligdeyim ve uzun suredir kimse saldirmio bu gidisle kristal olurum sayende tesekkurler 8lvl koy binam vr

    YanıtlaSil
  30. öncelikle paylaşımların için tşkrler benim 4.seviye köy binam var sizin verdiğiniz düzeni uyguladım fakat çok sayıda barbar saldırınca verim alamıyorum ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  31. @Hasan
    Dostum şu sıralar finallerim var, okul hayatım bitince eskisi gibi yoğun yazmaya başlayacağım. Anlayışınız için teşekkürler.

    @Malik
    Dostum öncelikle bu yazı klan savaşları güncellemesinden önce yazıldı, ayrıca 4. seviye de klan savaşlarında etkili olmak zordur :) Madenlere önem vermek hızlı gelişmek için önemli.

    @Mehmet

    Ben teşekkür ederim.

    @Adsız

    Açıkçası savunma sistemlerinizi güçlendirip hemen bir üst seviyeye çıkmanızı öneriyorum. İlk seviyelerde fazla oyalanmayın :)

    YanıtlaSil
  32. Kardeş eline sağlık güzel olmusta 7. Sev koy binası ilk koyduğum resimdeki gibi yaptım duvar eksik kalıyor bir kontrol edermisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7. Seviyede bende o şekli kullandım ve tam doğru yapınca üstüne duvar arttı. Tam doğru yaptığınızdan emin olun :)

      Sil
  33. Sizce asker üretimini nasıl yapmalıyım ? (5. seviye köy binası icin)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hepsinden dengeli, örneğin sadece 100 okçu yerine 7 dev 35 okçu 30 goblin bassanız katlarca kez daha çok verim alırsınız. Bu konu hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayın.

      Sil
  34. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  35. Size bir sorum olacak ben eski oynadigim oyunu google hesabima baglamistim ama oyunun verilerini silip tekrar basladim suan o hesaptan daha iyi durumdayim eski bagladim hesabi nasil silebilirim lutfen yardim edin

    YanıtlaSil
  36. Abi gzl savunma türleri atmızın isteyen clash of clash dan YENILMEZLER diye bir klandaydım adım efsane güç bnm köy binam 7.seviye güzel bir şekil yaptım ve yenilmiyorum çoğnlk saldıramıyolarda bakın yani bnm köyümede

    YanıtlaSil
  37. Merhaba güzel paylaşımların var fakat bir sorum olucak. Köy binam 6. Seviye 7 yapıyorum 40 levelim köy binamı daha çok gereksiz görüyorum kupa değersiz benim için daha çok depolarıma yer ayırıyorum bunun için bir şekil gösterirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda yeni koy dizilimleri ekleyeceğim.

      Sil
  38. 8. seviy2 koy binam var yaptim bu duzeni kalkansiz 4 gundur kimsemsaldirmadi cokmtesekkurler

    YanıtlaSil
  39. Çok saol kardeşim paylaşımlarını okuyorum gerçekten çok güzel bende köy binası 7 1.yi yaptım eline sağlık Nick'im : MMert.42

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca klanına alım var mı ? Bir de 7. seviye köy düzenin de hava mayını vs. Göremedim onlara da yer verir misin ? MMert.42

      Sil
    2. Yorumunuz için çok teşekkürler. Klana alım mevcuttur. Anasayfadan konuya ulaşabilirsiniz.

      Sil
  40. Abi manyak bisey olmus cok saol super yardimci oldun :)

    YanıtlaSil
  41. Abi bununla bi alakası yok ama blackberry playboola clans of clans indiricem nasıl indirebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Android ve ios dışında uyumlu değil diye biliyorum.

      Sil
    2. Bilgisayardanda oynanıyor.

      Sil
  42. Saol abi 7. Seviye köy binası düzeninin soldakini aynen yaptım inşallah işe yarar.ama bi sorum var bombaları ve hava bombalarını nereye koymalıyım resimde göremedim de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum onları gönlünden nasıl geçerse öyle diz :)

      Sil
  43. 9. seviye köy binasını ne zaman yazacaksın kardeş onu bekliyorum. onu yazdığında köy binasını basıcam da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gece ye kalmaz yazarım umarım :D ilgin için çok teşekkürler

      Sil
  44. Her köy binasına göre çok iyi savunma düzeni var teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim işinize yaradiysa ne mutlu bana.

      Sil
  45. Kardeş bu duvarlardan bir tanesi artıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmkansız :) Hepsini doğru yerleştirdiğinize emin olun.

      Sil
  46. Tugay 9 seviye köy binası ılk fotunun bı savunma savasının fotosunu atarmısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimler benim köyüm olmadığı için malesef elimde savunma görüntüsü yok :(

      Sil
  47. valla teşekkürler cokmisime yaradi savunma alio hep ganide alamiolar çok ama harniden bi duvar artiyor :-)

    YanıtlaSil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. eyvallah kardeş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  50. köy binası 9 için usta lig düzenleri gibi detaylı bilgiler ne zaman elimize ulaşır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun üzerinde çalışıyorum. Herhangi bir zaman veremem ama merak etmeyin gelecek.

      Sil
  51. aga koy bınası 6 da duvar yetmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin olun tam yetiyor.

      Sil
    2. Kaan bizim klan da iki kişinin koy dizilimini kendim yaptım yetmemeyi bırak fazladan 1 tane kalıyor

      Sil
  52. KARDEŞ!!! Önerdiğin gibi 5. seviye köy binası düzenini yaptım fakat 1 duvar boşta kaldı :/

    YanıtlaSil
  53. saol reiz 8. sv köy binası 1. resim işime yaradı saol :D

    YanıtlaSil
  54. Bir saat sonra köy level4 oluyor. Haritanı kopyalayacağım bakalım nasıl olacak. Sağolasın paylaşımın için

    YanıtlaSil
  55. acaba legal mi illegal mi bu ? çokta indirmek istiyorum ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum yanlış yere oldu. pcden oynamaya oalcaktı

      Sil
  56. köy binası 7'nin ilkini kendime yaptım. Gercekten çok iyi. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  57. Cok teşekkür ederim 2 plan yapılıyor zaten klan savası içn ayrı savnma içn ayrı düzen yapacagım eline saglık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni güncellemenin resmen en güzel özelliği 2 ayrı plan :) Ben teşekkür ederim.

      Sil
  58. 8. seviye köy binasında verdiğin hiç br taktik tam olarak duvar sayısıyla örtüşmüyor. İki saat uğraştırdın bide. Peh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın ama o sizin beceriksizliginiz. Klanimizdan benim köy duzenime bakmanızı öneririm.

      Sil
    2. Aynısını bende kullanıyorum beceriksizliginle milletin emegine bok atma

      Sil
  59. Level4te köyüm, birkaç gündür toplamda 20 saldırı aldım. en güçlüsü %40ta kaldı, yenilgi aldı. Savunmaların dereceleri yüksek tutulursa bu kaleler %100 yıkılmaz gibime geliyor. %40 hasar verenin de hem leveli yüksekti hem baya ileri düzeyde asker yollamıştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 8. Yi kullanıyorum. Çok uzun süredir beni 100 yıkan olmadı ama çok seferde yenildim. En büyük hatam savunmalari maksimum yapmadan seviye atlatmam oldu.

      Sil
  60. 7.seviye köy düzeninin kaynak koruma için olanı yokmu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın zamanda tekrar güncelleyeceğim. Eklerim.

      Sil
    2. Teşekkürler

      Sil
  61. usta 6seviyye koy binasiyeteri kadar korunuyomu
    yani saldiri zamni koruna bilirmiyim

    YanıtlaSil
  62. Kardeş iyi yapmıssın da elimde 6. Seviye daha iyi bi düzen var nası foto atılıyo yolluyum da yayınla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online resim yükleme servislerine yükleyip yorum atarsanız sevinirim. Teşekkürler.

      Sil
  63. Hepsi çok iyi de 7. seviyeler biraz zayıf gibi. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeden yorum yapmayın :))

      Sil
    2. Zayıf derken maddeleri koruma konusunda zayıf diyecektin aslında. Yoksa savunma konusunda mükemmel :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim, aslında haklısınız maden koruyanda eklemem gerekiyor.

      Sil
  64. http://clashofclansgenel.blogspot.com.tr/2014/03/clash-of-clans-her-koy-icin-koy.html Çalmışlar !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emek hırsızları! Bilgilendirme için teşekkürler.

      Sil
  65. 6. Seviye farming base eklermisin şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  66. Tugay kardeşim 7.binada hangi tasarımı önerirsin ? ikiside çok güzel duruyor ama :)

    YanıtlaSil
  67. Kardes simdi bn yenilmezler1881 klaninin ¥avuzuyum ben yeni bi koy düzeni yaptim kendim 8. Seviye ama pek guvenmiom bu ay 8 saldiriyida basariyla bitirdi m seni koylere daha cok guveniom ama artik ayni savunmayi gormekten sıkılıdım. Yeni seyler eklesen cok mutlu olurum . Yeni seyleri gormek isterim bn savunmayi begenirsende al senin olsun 4 saat tir resmibi cizmistim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi savunmanı paylaşırsan çok sevinirim her zaman yeniliklere açık olmak gerek

      Sil
  68. tşk işime yaradı ama abi 5.seviye köy binasında 125 değil 100 duvar var

    YanıtlaSil
  69. merhaba ben DECCAL 8 sevi köy düzeni ile baya iyi işler çıkardım köy binam 9 oldu şimdide önerdiğin 9. köy düzenini kurdum ufak değişikliklerle.. ( köy binasının etrafını teslelarla sarıp kupa kasıyorum)


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşini bilen herkes güzel işler yapıyor yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  70. birde yapıların seviyelerini yazaydınız 4 4 lük olacaktı

    YanıtlaSil
  71. admin gem hilesi yaptım çok pişmanım cehenneme gidermiyim korkuyorrum yardım et

    YanıtlaSil
  72. Çok teşekkürler 1o numara olmuş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin bu köy düzenlemelerini yaptım benden 20lwl düşük adam 100 de 100 yaptı

      Sil
    2. admin adam haklı bırak bu işi qit limon sat clash of clan senin neyine

      Sil
    3. Eğer 20 lvl düşük birine yeniliyorsanız suçu birazda kendinizde arayın, klandan destek istemeyip savunma sistemlerini düşük tutarsanız bu köy düzenleri hiç bir işe yaramaz.

      Sil
  73. Abi 4. seviye köy binasını devlerle veya başka ordularla ele geçirebilirlermi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ele geçirme derken? Oyunda en fazla bütün binalarınız yıkılır buda güçlü ordularla tabikide mümkündür :)

      Sil
  74. geçen gün bi mesaj yollamıştım cevap bekliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mesajımda adminin çok kötü 5.seviye köy binası düzenlemesi yaptığını sölemiştim.bi şans daha vereyim dedim sıfırlandı ya oyun şu sıralar(09.06.2014) ligim düştü yaka paça geri aldım.

      Sil
    2. Mesajınız hakaret içerikli olduğundan kaldırıldı. Eğer kötü olduğunu düşünüyorsanız geliştirmem için önerilerinize her zaman açığım.

      Sil
  75. Ustam 6. Sev farming base bekliyor gelsin artık lütfen

    YanıtlaSil
  76. Kardeşim 7 seviye de 1. De hava mayinlari nerede goremedimde

    YanıtlaSil
  77. Çok güzel olmuş kendinde uuguladım bu arada klana alim war ilgilenenler tanıtlanabilir :)

    YanıtlaSil
  78. Şöyle birşey var hocam 10.seviye bina düzenini çok yanlış tasarlamışsın içeride hiç tuzak yok tamamen binicilerle dümdüz edilebilir çok rahat aklında bulunsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında haklısınız, fakat ben biniciler için ayrı bir savunma biçimide yayınlayacağım.

      Sil
  79. KARDEŞ NE OLUR KÖY BİNASI 7 FOTOĞRAFLARI EKLEYİVERR ÇOK MEMNIN OLURUM

    YanıtlaSil
  80. Beyefendi yazılarınıza devam ederseniz memnun kalırım . İşinizi iyi yapıyorsuniz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mümkün olduğu kadar yazmaya çalışıyorum teşekkür ederim.

      Sil
  81. Clash Hayranı15 Haziran 2014 23:06

    Abi ben sv4 köy binası dizilimini yaptım ama hala kaynaklarıma rahatça ulaşıyolar elinde başka diziliş yokmu ? Varsa söylersen sevinirim

    YanıtlaSil
  82. Bu çok doğal bir şey. Istediginiz şekli yapın düşman sizden çok daha güçlüyse her türlü yıkar. Biraz kupa düşmeyi ve savunma binalarıni yükseltmeyi deneyin.

    YanıtlaSil
  83. KARDEŞ NE OLUR KÖY BİNASI 7 İÇİN 1 TANEDAHA EKLEYİVER YA ÇOK MEMNUN OLURUM =D

    YanıtlaSil
  84. Koy binasi 7 ve 8 icin farmer koyarmisin

    YanıtlaSil
  85. Kardes verdeqin dizilimleri uyguladim koy binam 9 ve savunmam ful.. Savunma binaları birbirine çok yakın olduqu için 40 domuz binicisiyle kolay yikiliyor. Alana daqinik bir koy düzeni paylasirsan mutlu olurum lakin verdiqin dizilimlerde koy savunması başarısız oluyor. En az %80 yikimla karsilasiyorum. Savunma binalarim ful olduqu icin artik koyu 10 seviyeye cikartmam gerek. Ama bana sorucak olursan bu onerdiqin düzen toplu bir koy düzeni olduqu icin saldirmaya daha cazip hale geliyor. Malum savas suresi kısa daginik köye saldırı olduqunda emin onerdiqin duzenden daha az kayıp vericeqini dusunuyorum... Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş bnde oynuyorum 85 lewelim klanının adı ney senın


      Sil
    2. Haklısınız Domuz Binicilerine karşı çok güçsüz kalıyor. En yakın zamanda daha geniş bir alana yayılmış savunma biçimi de ekliyeceğim.

      Sil
  86. köy binası seviye 8 için her tafrafa savunmaları yayarak geniş bir köy yaparmısınız her taraftan dengeli olan bir savunma madeni korumaya daha çok yönelik olsun ama köy binasıda köyün dışında kalmasın.bekliyorum yapmanızı
    SAYGILAR.

    YanıtlaSil
  87. Elinize sağlık çok başarılı olmuş köy bina 9 için daha iyi şekillerden koyunuz saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) En yakın zamanda eklenecektir.

      Sil
  88. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  89. Köy binası 6 için kullanıyorum daha yeni uygulamaya başladım ama beni üst seviyeler bile şuan yenemiyor çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  90. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  91. kardeş sana zahmet 7. seviye köy binasına yeni bir örnek eklermisin ?

    YanıtlaSil
  92. Süleyman: Cok basarili bir paylasim olmus emegine saglik dostum.. Fakat 7. Seviye savunma kullanicam burdakiler hic icime sinmedi ganimeti korumak amacindayim yardimci olabilirseniz cik sevinirim

    YanıtlaSil
  93. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  94. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  95. İnternette gezerken denk geldim, bir daha çıkamadım. Saldırı,savunma taktikleri, ne varsa hepsini bu saate kadar sıkılmadan okudum. Gerçekten çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim değerli yorumun için.

      Sil
  96. Kardes 7.seviye koy duZeninin kaynak koruma için olanını koyarsan cok memnun olurum.SAYGILAR..

    YanıtlaSil
  97. bende köy 6 yaptım klandakikerde benden bakıp 6 yaptılar savaşta alamıyo rakipler :D

    YanıtlaSil
  98. 7. Seviye koy binasi kaynak korumasi lutfen 1250 kupayi yaptim kupa lazim degil artik :D

    YanıtlaSil
  99. Ben 5 lvl koy binasini denedim ama cok basarisiz buldum cok kupa kaybettim o duzenle.

    YanıtlaSil
  100. Abı bıde th 7 farmıng duzen koysan dıger 2 duzenle ganı korunmuyor ilgilenırsen sevınırım

    YanıtlaSil
  101. Ben bina 4 te köy binasını etrafın hava savunmasının 2 duvarını koysan nasıl olur ?

    YanıtlaSil



Lütfen sadece ilgili yazı hakkında yorum yapalım, konu dışı yorumlarınızı lütfen İletişim bölümünden bana ulaştırın. Teşekkürler!