10 Mart 2015 Salı

Clash of Clans Ücretsiz Yeşil Taş Satın Almak - Whaff Rewards Rehberi - Ödeme Kanıtlı




Herkese merhaba arkadaşlar, bildiğiniz gibi Clash of Clans'da inşaat süreleri çok uzun ve bu süreyi kısaltmanın tek yolu Yeşil Taş harcamak.Bir çok oyuncu oyunlara para vermenin çok saçma olduğunu düşünüyor, peki ya ben size en ufak para harcamadan Yeşil Taş satın almanın yolu var desem. Tamamen ücretsiz, tamamen YASAL ve aşırı güvenilir!

ÖDEME KANITI



Tek yapmanız gereken, aşağıda söylediğim uygulamayı verdiğim yönergeler ile indirip, istediği çok basit şeyleri yapmak. Bu istekler arasında Gencturkcell gibi popüler bir uygulamayı sadece indirmeniz, Yapı Kredi gibi çok güvenilir bir uygulamanın altına yorum atmanız vb. görevler var. Karşılığında 0,10$ - 0,40$ alıyoruz, bazı uygulamalar çok daha fazla bazıları ise daha az para veriyor. Minimum çekme miktarına ulaştığımızda Google Play Store Hediye Kartı şeklinde paramızı alıyoruz. Ortalama 11-12 günde 12$ lık kartı alıp 1200 Yeşil Taşı Clash of Clans'da sadece uygulama indirerek kazanıyoruz. Sadece Google Play Store değil, paramızı Paypal gibi yollarlada çekebiliyoruz. Bunlara Steam'de dahil :)


Öncelikle, Google Play Store'dan  Whaff Rewards adlı uygulamayı indiriyoruz. 




 Uygulama yüklenince açıyoruz, ve karşımıza benzeri bir ekran geliyor. Sağ üst köşeden login oluyoruz. Facebook üzerinden bağlanıyoruz.



Hemen ardından ENTER INVITE CODE ekranı geliyor. Bu ekrandaki kısma AZ20558 yazarsanız hesabınıza başlangıç olarak 0,30$ para yükleniyor. Play Store'da yorumlar kısmında 1$, 10$ gibi saçma sapan miktarlar yazan arkadaşlara inanmayın. Hiç bir kod 0,30$ dan fazla vermiyor, ben çok denedim. Ayrıca bu teklif sadece bir kez yapılıyor o yüzden AZ20558 yazmanızı öneririm. (Bazı kodlar çalışmıyor ve hakkınız malesef yanıyor, Facebook üzerinden olduğu için tekrar şansıda yok)




Karşımıza aşağıdaki gibi teklif sayfası açılıyor, buradan size kolay gelenleri seçip istediğini yapın. Sağ sekmeye geçip nadir ama çok yüksek miktarlar veren teklifleri de uygulayabilirsiniz. Hepsi tamamen ücretsiz. 



Ödeme almak için soldaki menüden Payout kısmına giriyoruz ve istediğimiz şekilde paramızı çekiyoruz. Clash of Clans için Google Play Giftcard'ı seçmeniz gerekiyor.



Takıldığınız yer olursa aşağıdaki yorum bölümünü kullanarak sormaktan çekinmeyin :) Ben bu uygulamayı kullanıyorum ve ilk ödememi bu yazıyı yazmadan sadece bir kaç gün önce aldım.

84 yorum:

  1. abi ben şuan kullanıyorum yeni başladım google playi seçince bu amerikadakiler içindir falan diyo sıkıntı olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıntı olmaz ben bayadır kullanıyorum ödeme de aldım :)

      Sil
    2. merhaba bende az evvel 10$ lık gift para kazandım ödül geçmişinde duruyo nasıl kullanıcam onu ilk kez kazandım ve nasıl kullanıcagım ıbilmiyorum clash of clans ta tas almak istiyorum yardımcı olabilecek var mı

      Sil
    3. Ödül geçmişinde size verilen kodu kopyalayın. PLAY STORE u açıp menu den kod kullana basın. Kazandığınız miktar Play Store hesabınıza eklenecek. Sonra Clash of Clans a girip Yeşil Taşı ücretsiz alabilirsiniz.

      Sil
    4. abi ödül geçmişine kod yok sonramı geliyo

      Sil
  2. Ben geldiğinde kodu geçtim yalnışlıkla yazmadan ve bide clash of clans gelmiyor neden ?

    YanıtlaSil
  3. Ya tamamda kardeş şimdi orda clash of clans yok başka oyunlar var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten Clash of Clans olarak almıyorsunuz, yazıyı detaylı okursanız yeşil taşı nasıl alacağınızı anlarsınız.

      Sil
  4. Uzun süren bi şey yaklaşık 1-2 hafta yapmak gerek her gün ama gerçekten işe yarıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkürler

      Sil
    2. Abi bu hediye kodlarını wolfteam veya league of legends gibi pc oyunlarında kullanabilirmiyiz acaba?

      Sil
    3. Abi bu hediye kodlarını wolfteam veya league of legends gibi pc oyunlarında kullanabilirmiyiz acaba?

      Sil
    4. Wolfteam de kullanılmıyor ama Lol de kullanabilirsiniz

      Sil
  5. Clash of clans karşıma gelmedi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü ödemeyi Clash of Clans olarak değil Play Store hediye kartı olarak alıp Clash of Clans içinde harcıyorsunuz.

      Sil
    2. Nasil yani abi rahatsiz ediyoruz ama kusurabakma bi yardim ci olurmsun giftcardi secmek icin 12$ olmasi gerek bende ise 0,51$ var ne yapcam

      Sil
    3. Ne rahatsızlığı işimiz bu :). Teklifleri tamamladıkça 0,51$ olan yeri 12$ yapmanız gerekiyor. 12$ olunca ödeme kısmında yukarıda anlatıldığı gibi Play Store şeklinde ödemenizi alacaksınız, ardından kodu aktif hale getirip Clash of Clans üzerinden yeşil taş alabilirsiniz. Önemli olan 12$ biriktirmek diğer işlemler dakikalar sürüyor.

      Sil
  6. Tekliflerin 5-6 tanesini tamamladım 5,5 $ ım var şu an ancak teklif sayısı 1 e düştü ve hergün 0,01$ kazanmaya başladım yeni teklifler yüklenecek mi premium pick sekmesinde yoksa tıkandım mı 5,5 $ da?

    YanıtlaSil
  7. Tekliflerin 5-6 tanesini tamamladım 5,5 $ ım var şu an ancak teklif sayısı 1 e düştü ve hergün 0,01$ kazanmaya başladım yeni teklifler yüklenecek mi premium pick sekmesinde yoksa tıkandım mı 5,5 $ da?

    YanıtlaSil
  8. Teklifler sürekli yenileniyor. Ayrıca arkadaslarınızı da davet ederek para kazanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  9. Tugay abi ben koduma nereden bakacağım şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Bana yardımcı olur musunuz clash gelmedi biriyim ona

    YanıtlaSil
  11. Para topladım harcayamadım

    YanıtlaSil
  12. Abi bn para topladım ama o $ bizimki TL sorun olurmu

    YanıtlaSil
  13. Hiç sıkıntı olmuyor TL ye çevriliyor.

    YanıtlaSil
  14. Abi cebimizden para gidiyomu amlemde ucretsiz dioda ben anlamaadim

    YanıtlaSil
  15. Tugay abi sen yapı kredi uygulamasına yorum yapın demissin ama yapı kredi kurumsalami yoksa mobilemi yorum yapıcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekliflerde ne diyorsa onu yapmalısınız, eğer Yapı Kredi ile ilgili bir şey yoksa yorum atmanıza falan gerek yok.

      Sil
    2. Abi bunda kendi paramız gidiyomu yapı kredi falan diyon ya para gidiyomu

      Sil
    3. Abi bunda kendi paramız gidiyomu yapı kredi falan diyon ya para gidiyomu

      Sil
  16. abi ben azeriyim.bunu yinede kulana bilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes kullanabiliyor hiç merak etme :)

      Sil
    2. Abi ben 3 gun once kullanmaya basladim premium pick kisminin hepsini tamamladim yeni teklif gelmedi neden acaba.

      Sil
    3. Abi ben 3 gun once kullanmaya basladim premium pick kisminin hepsini tamamladim yeni teklif gelmedi neden acaba.

      Sil
    4. Teklifler sürekli güncelleniyor, bazı dönemlerde teklifler azabilir ve bitebilir ama yenileri kesinlikle geliyor.

      Sil
    5. Abi 3 gun oldu geni teklif gelmedi hala birde bnde aadece premium picks ve whaff pick kismi var baska kisilerde other picks lucky picks felanda var bn premium picks kismini tamamladim whaff picks kismindakiler cok zor yapamadim premiuma yeni teklif gelmedi

      Sil
    6. Elbet yeni teklifler gelecektir, firma başka firmalarla anlaşmadığı sürece beklemekten başka çaremiz yok

      Sil
  17. Ya abi Talep ettiğiniz miktar ödenebilecek miktardan daha yüksek tekrar deneyiniz diyo bin defa denedim olmadı

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Abi payout kismini buldum da talep ettiginiz ucret var plan ucrettn daha dusuk diyoo

    YanıtlaSil
  20. Abi payout kismini buldum da talep ettiginiz ucret var plan ucrettn daha dusuk diyoo

    YanıtlaSil
  21. App Store'da yok mu bu uygulama yaa? :(

    YanıtlaSil
  22. Yeni uygulamalar gelmiyor, bir müddet sonra tıkanıyor? Nasıl düzelteceğim?

    YanıtlaSil
  23. Yanıtlar
    1. Malesef bu uygulama yok, fakat alternatif olanlar var. Biraz araştırırsanız bulabilirsiniz.

      Sil
  24. abi şimdi 10 dolarım var aktardım ben clashta yeşil taş alalım dediğimde kod yazdığımda para yetmesse borç olurmu yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeterince para yoksa zaten alışveriş yapamazsınız, yani borca girme gibi bir durum asla söz konusu değil. Google hesabınıza herhangi bir kredi kartı bağlı olup olmadığını kontrol etmeyi unutmayın.

      Sil
  25. Abi ben suan aldım 10$ talep ettim parayı aldı kod yok nerden alcam gelmedi

    YanıtlaSil
  26. Kodlar genel olarak haftaiçi gönderiliyor Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  27. arkadasım merhaba 2gun once 10$ kazandım google play gift cards sectim ve ödeme geçmişinde duruyo nasıl yükleyebilirim yani nasıl aktif edebilirim bi türlü bulamadım bi yardımcı olsan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödül geçmişinde size verilen kodu kopyalayın. PLAY STORE u açıp menu den kod kullana basın. Kazandığınız miktar Play Store hesabınıza eklenecek. Sonra Clash of Clans a girip Yeşil Taşı ücretsiz alabilirsiniz.

      Sil
    2. merhaba abi bende 10 dolar yaptım google play gift card sı seçtim para gitti sol tarafta -10$ ödemi talebi yap yazıyo sağ tarafa geçip hediye kodlarını kontrol et diyorum kod felan yok ama para gitti hiç bir mail felanda gelmedi cevaplarsanız sevinirim teşekkürler.

      Sil
    3. Kodların gelmesi 1 haftayı bulabiliyor. Sabırlı olun hile hurda yapmadığınız sürece kod kesin gelir :)

      Sil
  28. Abi bende 0.11 vartalep ettiginiz miktar odenecekten dahabyuksek diyornacillll

    YanıtlaSil
  29. usta bi yardımcı olurmusun bir şey sorucam. Ben daha 2$ oldu :D 12$ yapınca gift kartı alınca ilk Google playdenmi gircez kodu yoksa direk clashtanmı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kod gelince Google Play Store'dan gireceksiniz. Kodların gelmesi 1 haftayı bulabiliyor :)

      Sil
    2. Tugay Evci Reis Clash Of Clans ' a yeni gncelleme geldi köy düzenlerini güncellesen hava savunması eklendi th 7 ye

      Sil
  30. Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarı ile sadece Android cihazlar için var

      Sil
  31. Ben parayı biriktirdim google play hesabımada aktardım clastan nasıl yeşil taş alicaz bi yardım edermisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kodu hesabınıza aktarma işlemini bitirdikten sonra Clash of Clans'ın yeşil taş bölümünden direkt satın alabilirsiniz

      Sil
  32. Abicim 12$ biriktirdim bunu google hesabıma aktaramıyorum kodu nasıl alacağım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kodu yukarıda anlatılan gibi alın, gelmesi 1 haftayı bulabilir. Sonra Google Play hesabınıza kodu girin ve oyun içinden satın alma işlemini gerçekleştirin

      Sil
  33. Kardeş ben 10$ biriktirdim ödeme talebinde duruyor ne zaman kod gelir vr kodun geldiğini nasıl anlarım bi anlatırmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whaff revards ile 10$ biriktirme yetiyor aldım google play giftcard(us) ödeme talebinde duruyor ne zaman gelir kodum ve geldiğini nasıl anlarım

      Sil
    2. Kodunuzu yukarıda anlatılan gibi talep ettikten sonra kodunuz 1 hafta içerisinde ödül geçmişi menüsünde görünecektir. Kodu Play Store'a girip aktif ediyorsunuz, ardından oyun içinden satın alma işlemini gerçekleştiriyorsunuz.

      Sil
  34. Usta önce uygulama indirip oynayıp falan dolar biriktirip öyle mi playgift kartı alabiliyoruz dediklerini yaptım ödeme yapmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce minimum miktarı biriktirmeniz gerekiyor.

      Sil
  35. Bu yukarıda belirttiğiniz olay PC üzerinden de olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  36. Merhaba abicim,
    Ben yaklaşık 4 kez ödeme talep ettim , ancak 1.sinde ban yedim .
    Mail atarak açtım tabi, 2.sindede banladılar ve ondada mail attım ve onda banımı açıp kodumu gönderdiler . diğer 2 sinde ödemem yapılmadı neden acaba ?

    YanıtlaSil
  37. Merhaba abicim,
    Ben yaklaşık 4 kez ödeme talep ettim , ancak 1.sinde ban yedim .
    Mail atarak açtım tabi, 2.sindede banladılar ve ondada mail attım ve onda banımı açıp kodumu gönderdiler . diğer 2 sinde ödemem yapılmadı neden acaba ?

    YanıtlaSil
  38. Abi bu kodu nasil alacaz ya bide bu uygulama ne kadar guvenli

    YanıtlaSil
  39. ABİ TEKLİFLERİ YANİ UYgulamaları indirdikçe ödül alınıyor ama bana vermiyorlar hem kodu girdim ama 'ok' tıkladım olmadı bnde kapattım sorun olurmu

    YanıtlaSil
  40. buna facebook olmadan baglanamıyo muyuz face mi acmak lazım illa

    YanıtlaSil
  41. buna facebook olmadan baglanamıyo muyuz face mi acmak lazım illa

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. Tugay Evci çok yardımcı oldun. Çok sagol.

    YanıtlaSil
  44. Abi clashta taş almak için google play kart satin almamiz gerekiyomu teknosadan falan

    YanıtlaSil
  45. Tugay usta bu clash royalede de ise yararmı acaba ?

    YanıtlaSil
  46. Clash royalede de alabiliyor muyuz bu yöntem ile

    YanıtlaSil



Lütfen sadece ilgili yazı hakkında yorum yapalım, konu dışı yorumlarınızı lütfen İletişim bölümünden bana ulaştırın. Teşekkürler!